сряда, 30 март 2011 г.

КРАСИВО, ЛЕСНО, ВКУСНО!





Кой е вярвал, че точно аз ще спомена храна?! Силата ми категорично не е в кухнята, но понякога имам и добри попадения. Не помня, обаче, някога да са били за снимка, освен може би едно меню за Бъдни вечер преди няколко години. Но преди седмица-две имах вдъхновение и съвсем без повод сътворих една особено красива торта. По-проста от нея вероятно никой никога не е успявал да измисли, но видът й ме накара да се гордея, а и на вкус - дето се вика, нямаше къде да сбъркам :) Не е връх на кулинарното изкуство, но е леко и вкусно. По бива за ежедневни нужди, но и за празник може да послужи, ако човек закъса - определено би могла да ме отсрами при нужда (в заглавието пропуснах да спомена, че е и ужасно евтино) :)
Приготовлението отнема по-малко от час (после охлаждането е по-дълго, но това не е грижа на домакинята), а необходимите продукти са литър и половина мляко, 3 кремчета "Д-р Йоткер" (вероятно и с други може, но аз имах такива), около чаша захар и пакет бишкоти (просто ги имах, иначе щях да ползвам какви да е бисквити), малко ядки и стафиди. А формата за кейк може да бъде най-добрият приятел на всяка пишман-сладкарка като мен :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар