неделя, 8 април 2012 г.

Кактусова фотосесия

Изненадващо - след около 12-годишно притежание, един от любимите ми кактуси наду пъпка и навръх Лазаровден цъфна, задържайки цвета и за Цветница. Необичайна украса за Цветница, но каквото - такова :) Пъпката стоя дълго - едричка стегната топчица, която събуди в мен големи надежди, особено предвид факта, че напоследък съм занемарила яко цветята си. Преди около седмица топчицата направи връхче и се разпукна. Оттогава надлежно я снимах почти ежедневно, защото беше очевидно, че се очаква нещо голямо и ще бъде интересно да се проследи развитието му. Покрай този хубавец в кадро попаднаха още двама от любимците ми. Единият все още не е цъфтял, а със звездата на тази публикация са връстници (дошли с автобус и влак чак от ботаническата градина в село Велика) - значи има още с какво да ме изненада бъдещето. Другият - подарък от Боряна, цъфти редовно и изобилно, а в момента е далеч от пълния си блясък и разкош.

Няма коментари:

Публикуване на коментар