вторник, 1 юни 2010 г.

А сега за приказките!


Краят на учебната година. Тържество в класа на моята първокласничка. А тя - истинска дъщеря на майка си, е разказвачът :) На "ДЯДОВАТА РЪКАВИЧКА". Почнах да я сънувам, дето се вика, тази приказка, докато я репетираше - нали аз бях всички останали! Но така ми се пада! А и беше чудесен повод да избера първата книжка, която да сложа тук. Тя не е толкова старо издание, но със сигурност няма нищо общо с днешните.
Някои ги преиздават, но рядко с онези илюстрации. В интернет няма повечето от нещата, които обожавам още от дете, с които отглеждам и своето. Някои идват още от времето, когато баба ми е чела на своите - леля ми, майка ми... Тях искам да споделя с ценители, но не само. Някои прекрасни неща могат да се намерят при антикварите - на безбожни цени. Не са антики, но много от нас са пораснали с тях, а по някаква причина вече ги нямат. Аз пазя кажи-речи всичко. Е, има явно краднато, както се оказза, защото засякох липси, но повечето е оцеляло.
Всъщност идеята за тези стари издания беше причината, за да подхвана този блог. Мислех си някакви сложни работи за сайт, а в това време Боряна ме агитираше да пиша в блог. По някое време ми светна и събрах 2 и 2, така да се каже :) Така избрах името, а защо изобщо пиша и друго - сама не знам. Но гледам да се придържам към основната идея :)
Не съм измислила принцип, на който да ги публикувам, така че заочвам с "Ръкавичката" от 1975г., пък после - какво сабя покаже! ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар