петък, 28 май 2010 г.

Една (не)обикновена обедна почивка



Случва ми се да работя до Южния парк. Наблизо има хубави детски занимални и през ваканцията понякога взимам детето с мен и го оставям в някоя такава. По-забавно й е, отколкто да скучае пред блока на баба си. Обикновено като тръгна на обяд я взимам с мен, после я връщам за следобеда, вместо да яде там от "кетъринга" :)
Вчера си тръгнахме през частта зад НДК. Не бях я водила никога там и тя - дете на панелен комплекс, много се впечатли от хората, търкулнати в тревата.
И въпреки че мигом родената идея за начало ми се стори откачена, реших да й "уйдисам". Сутринта рано-рано направих сандвичи, сложих краставица и домати в кутия, малко ягоди в друга, и заедно с един непотребен чаршаф напълних "кошница" за пик-ник (т.е. раница).
А днес преживях една приказна обедна почивка. Дори се сетих да й благодаря за това :)
Обещахме си пак да го направим!

1 коментар:

  1. Разсеяла съм се и не се сетих, че сте били в Южния парк. Там съм пробвала, че е сравнително безопасно от насекоми и сравнително чисто.

    ОтговорИзтриване