петък, 14 септември 2012 г.

Торта "Тийн"



Любимата ми племенница тази седмица стана на 13. Официално й е простено да е крива, кисела и вечно недоволна :)
Та значи, тази новоизлюпена тийнейджърка великодушно прие да й направя празничната торта ;)
Тя, впрочем, беше малко скептична, но след като онази с феята си я изядоха почти сами с именячката... Споразумяхме се за банани с шоколад - заради личното спокойствие и на двете ни. Импровизациите са за домашно ползване. А тази комбинация е изпитана и работи без грешка.



По трудно беше с украсата. Сменихме концепцията към десетина пъти и считам, че тънко минахме ;) Тийн, нали помните...
В крайна сметка пожела нещо като дъга или пулсираща светлина и надпис на английски. До последно бях на тръни да не й дойде друг акъл в последния момент, но всичко мина гладко. 
Разпределихме си задачите - кой да реже, кой да маже, кой да ръси, по обичайната схема и запретнахме ръкави. Лъжа... в тая жега бяхме без ръкави... Както и да е, свършихме работата в срок и без инциденти!
А тортата доби много веселичък вид.



 


Въпреки поукрепналото ми напоследък самочувствие, много бях кахърна как ще се приемат и видът, и вкусът, признавам си. Но получихме толкова много комплименти, съчетани със светкавично изчезване на тортата, че усетих как ме засърбяват раменцата...

И вече да се знае, че във вените на тийнките не тече само прясно изцеден лимонов сок! ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар