понеделник, 10 септември 2012 г.

Торта с фея

Дъщеря ми е припознала за своя светица праведната Елисавета, така че на съответния празник празнува имен ден. И нали е най-ревностният ми фен, пожела да й направя торта ;)


Избра си праскови и сметана, поемайки риска от импровизацията, и така и до последно не реши какво иска за картинка. Ето така изглеждаше отвътре и беше смайващо вкусна:



Иначе самото пранзуване беше повече от скромно - на кино с още 3 деца. Край касите се снима с някакъв плакат, различен от филма, който гледаха, и аз не схванах защо се изкипри до една напълно непозната за мен фея. Но по-късно вкъщи, където бащата-декоратор бе изпратен с тайна мисия да намери начин да я изненада, загадката бързо се разбули. Била му споделила наскоро, че харесва въпросната повече от тутилярката и той беше съумял да й я изработи. С което мен стъписа, защото изобщо не разбрах коя е тая белокоска в хладилника, и много зарадва детето, което си живееше с тъжната представа за "гола" торта :)




- - -

Със закъснение констатирам, че това е публикация №150. Ах, че празничнооо!!! И вкусно :) И се поздравявам с "юбилея"!



Няма коментари:

Публикуване на коментар