вторник, 26 февруари 2013 г.

ЛЕЧЕ-БУБОЛЕЧЕ (от Георги Авгарски)

 
 
 
 
 
  
 

3 коментара:

  1. Solo, разкошно решение (това да снимаш и споделиш любимата ми книжка). Издирвам я от близо 2 седмици (като малка я имах, но е потънала в небитието :( )из софийските читалища и библиотеки...и днес ми казаха, че в Люлин има издание от 1989г. и утре щях натам да ходя, въпреки, че ми е потребно точно това от 1986г.! Спести ми време и нерви, за което благодаря!
    Ще ми се да те попитам нещо, ако може на лични!
    E-mail-ът ми е : blaaahhh@abv.bg - би ли ми драснала една усмивка там, за да ти пиша?! Казвам се Ради!
    Още веднъж БЛАГОДАРЯ!!! ^_^

    ОтговорИзтриване
  2. Любимата приказка на моите деца ... когато бяха малки :), ама много любима, и книжката беше същата :)
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване