неделя, 12 август 2012 г.

ЛАТИНКА (народна приказка)

Тежка задача... Книжката си няма корица (даже парче от първия лист липсва). И все такава я помня. Така че заглавието е от мен. Викахме й "За Латинка", но не е изключено и другояче да се казва, примерно "Братче и сестриче". И също така, аз реших, че е народна, защото на такава ми прилича... Гугъл хич не беше отзивчив :)
Като съвсем малка много я обичах, но после се забута някъде и някак не я помня. Но знам, че трябва много да ми е повлияла, защото всичките ми ранни опити да съчиня приказка завършваха злополучно, като си дадях сметка, че май пренаписвам историята на Латинка :)

Илюстрациите, според мен, са точно каквито трябва да бъдат на една такава приказка и са дело на Александър Денков. Аз не познавам с друго творчеството му и ми беше приятно да се обогатя във връзка с тази публикация.
























1 коментар:

  1. Не знаех, че има приказка с главна гегоиня Латинка. Тя е по-положителен герой и от героинята Боряна от известното произведение на Йовков.

    ОтговорИзтриване