неделя, 11 април 2010 г.

Една истинска приказка - средните Родопи!

Отново бях в Родопите - моята съвършено неочаквана приказка. Не бях ходила натам от дете. Преди 2 години спонтанно отидохме на кратка ексурзия в Смолянския край. И аз се влюбих в средните Родопи завинаги! Източните са ужасни - никакви Родопи не са :) А западните още чакат ред - натам съм ходила недостатъчно, за да кажа.
Но в смолянските Родопи живея като в приказка! И ще се връщам пак, и пак... Боряна смята, че няма смисъл човек да повтаря екскурзии, ако не е обиколил всички нови места. Но нещо ме тегли натам. Върнах се в събота, а още от петък мечтаех за следващия път!
Този път бяхме само на "стари" места, а ми беше хууубаво, хубаво :) На отиване бяхме на Асеновата крепост и в Бачковския манастир. Квартирувахме в село Арда, а там на място посетихме Маджаровата къща - почти импровизиран етнографски музей, пещерата Ухловица и Агушевите конаци в съседното село Могилица. На връщане спряхме в Смолян и толкова дълго разглеждахме Регионалния исторически музей, че изпуснахме Планетариума. Но нищо - нали пак ще идем! Тогава пак ще идем и до извора на река Арда и може бе ще успеем да стигнем и до Ардин връх. Ако времето е ясно, ще видим оттам и Бяло море :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар