събота, 14 май 2011 г.

Моето момиче...

...беше на екскурзия от училище. Май за първи път точно на такава. И със сигурност за първи път от училище. Целодневна, извън София, с обикаляне на забележителности. И с телефон, който прави някакви сносни снимки :)
Аз не съм готова с книжки, макар че съм струпала една купчинка (и много ме е срам, а даже и малко ме е яд), така че ще експлоатирам детския труд, за да не прашасва това прелестно местенце ;)
/който се чуди какво става, нека прочете кратката информация, която съм предоставила в профила си/

И така, първо, пещерата Съева дупка, която от 2-3 години имаме в плановете си за посещение, но някак все не успяваме да стигнем до нея на нашите семейни екскурзии. Срам, не срам, детето май ме води с една пещера, ако не броя Леденика, където ходих, когато бях на 5-6 години :)











А това е щраусовата ферма (или резерват?.. така и не разбрах точно) някъде там наблизо. Снимките не са особено показателни сякаш, но децата (или поне моето) са научили доста нови и интересни неща. Цената на перата е безбожна, бих казала, но имаме 2 и от тях - който пести джобни може да си ги позволи :)









Няма коментари:

Публикуване на коментар