вторник, 26 април 2011 г.

Приказки... от телефона

Христос воскресе!
Во истину воскресе!

По-наблюдателният читател вече знае, че не става дума за Джани Родари :)
С малко закъснение (3-я ден на Великден е) да си пожелаем здраве и късмет, пък другото - какво сабя покаже!
Не съм особено активна на компютъра през почивните дни, така че днес дойде ред и на Великденската тема, а покрай нея от телефона "слязоха" още няколко хубави снимки, правени в движение или по някаква друга причина. Избягвам да снимам с телефон, затова обединявам тези няколко скъпи на сърцето ми кадъра в обща... приказка :)

1. Яйцата ми станаха поразително скучни тази година, така че няма да ги споменавам, но пък с дъщеря ми произведохме забележителна продукция за базара в училището й. Наистина ни се получиха нещата, затова ще получат своите 15 секунди слава :)



2. На Разпети Петък ходихме насам-натам с братовчедките ни и покрай другото минахме през изложбата United Buddy Bears пред Света Неделя. Навалицата беше страшна, а ние без друго нямахме фотоапарат, така че просто за спомен щракнах децата пред мечето на Израел, което беше едно от най-красивите, а ние имаме сантимент към държавата.



3. Декоративното ми лале от... (Боже, кога ми го подариха?! Хем скоро беше - я Св. Валентин, я 8 март) също се оказа тук. Не бях виждала подобно нещо, а то ме изненада много приятно. Явно и мястото си хареса, макар аз да имах угризения къде съм го сбутала...



4. И последно - бегонията от Боряна, за която вече съм писала и която ме сюрпризира катадневно, продължавайки да избуява и цъфти неуморно отпреди Коледа :) Та хей това е една от най-богати й реколти, обрана кой знае кога:

3 коментара:

  1. Всичко е много хубаво, но това не е лале, но сега не мога да се сетя как се казваше.

    ОтговорИзтриване
  2. Е, хайде сега - не било лале! :)
    Ми за лале са го пробутали на половинката, за лале ще си го потребявам :)

    /ти все пак ми кажи какво е в действителност, като се сетиш! :)/

    ОтговорИзтриване
  3. Ornithogalum - с една дума това е лук.

    ОтговорИзтриване