вторник, 15 юни 2010 г.

СИВОДРЕШКО и БЪРЗОБЕЖКО (от Леда Милева)










4 коментара:

  1. Приказката е страхотна, още си я чета!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна приказка :)))
    Бихте ли ми писали на пощата animsaj@abv.bg или да ми дадете някакви насоки как да се свържа с Вас. Имам идеи, които може да Ви харесат :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Исках да направя клипче за тази приказка, но не е важно :))

      Изтриване
  3. Тази приказка и тази книжка, точно с тия картинки, беше любимата ми в моето далечно, далечно детство, преди около 60 години.....Знам наизуст почти целия текст и сега. С тази приказка съм приспивала дъщеря си и внучката си много пъти. Толкова съжалявам, че не съм запазила самата книжка! Дълго я търсих по книжарниците, вече пораснала,и я намерих, но с други, не толкова хубави илюстрации. Купих я на внучката ми, а също и за себе си. Радвах й се много и се върнах в детството си,при баба и дядо, които толкова ме обичаха и аз тях, и които отдавна ги няма... Тази вечер,когато видях тук книжката с илюстрациите от детството си, се почувствах много щастлива. Цяло чудо е за мене, че някой някъде също помни тази приказка и тази книжка и си е направил труда да я публикува тук и да я сподели с хора като мене. Сърдечно благодаря!

    ОтговорИзтриване