понеделник, 7 август 2017 г.

Заешка фамилия


Тази много мила заешка поредица не е толкова стара, но все пак смятам, че има място тук. Още повече, че не е преиздавана, незнайно защо. Купувах я на малкия си брат в началото на 90-те и той много я обичаше. После я обикна и моето дете. Но освен, че не е преиздавана, май дори не бе издадена цялата.


Аз поне не успях да намеря две от тях. Никога и никъде. На запитването си в издателството получих само необяснимо груб отговор. Така че силно се надявам да нямат някакви претенции към мен.
Това заешко семейство ми напомня на историите за Зайчето Питър. Имам негово старо издание от моето детство, но това зайче се преиздава, даже в почти същия вид, та с него няма да рискувам :)
Но книжките за семейство Пасифлор - с автор Женевиев Юри и художник Лоик Жуаниго, ще покажа тук в отделни публикации. Те, освен сладки и забавни, имат поучителен характер, без да са назидателни - от любимите ми! Напомнят много и на любимеца на децата - Франклин, и също като него си имат както книжна, така и ТВ поредица (както показа кратката ми Интернет-справка).
Надявам се да се харесат на мнозина!

Няма коментари:

Публикуване на коментар