събота, 16 февруари 2013 г.

Поокъсняла Валентинка


На 14 февруари у нас традиционно празнуваме празника Трифон-Валентин - с много обич и малко червено вино. Вероятно нямаше да се напъна да правя точно торта, но имах спешна нужда от генерална репетиция за задаващия се рожден ден на моята най-голяма любов - моята дъщеря, която е и мой най-верен фен, що се касае до тортите. Тази рецепта, очевидно взета от Моята Кулинарна Библия, стана неин фаворит, защото любимият й вкус за кремове и торти е "йогурт". И желае именно такава торта за рождения си ден. Аз имах един провал и трябваше да съм сигурна, че вторият няма да е на Големия Ден. С помощта на 2 пакета бишкоти за основа и кофичка сметана за обогатяване на крема, тортата стана - по преценка на "експерта", идеална! Това по въпроса за вкуса. А колкото до вида, малко сос от някакво сладко свърши работа колкото да се получи снимка :)


Имахме си и пица - приготвена с готово тесто и много любов. И с кетчуп :) Ушичките трябваше да са малки сърчица, но рисуването с кетчуп явно не е сред неоспоримите ми таланти...


Символите на 2-та празника също не бяха забравени. Тук не се вижда, но едни съвършено ежедневни салфетки, които си купихме наскоро, се оказаха на сърчица и се  вписаха изключително хармонично в картинката :)


В същия ден с много вълнение и радост открих, че явно скоро ще ми цъфне едно от новите сукулентни (аз много обичам кактуси и сукулентни растения). До него се виждат "живите" ми камъчета, каквито за първи път успявам да отгледам.



А цикламата, която по Коледа отново започна да цъфти, вече изглежда така!

1 коментар: